top of page
Våra självbetjäningsbutiker är öppna dygnet runt!
Råbyvägen 39A i Uppsala
Sparbanksvägen 6 i Hägersten
Kvarngatan 38 i Sundbyberg (öppnar 1 juli 2024)
FAQ
-
Får man ta med sig folk in i butiken?Det får man. Observera dock följande VIKTIGA information: Du som legitimerar dig är ansvarig för dina egna och dina medbesökares handlingar i butiken. Om du inte kan ta ansvar för deras handlingar ska du INTE släppa in dem utan du ska be dem legitimera sig med sina egna Bank-ID för att komma in. Släpper du in dina medbesökare i butiken har du automatiskt tagit på dig ansvaret för hela sällskapet i enlighet med vår integritetspolicy som du måste godkänna innan du kan få access till butiken.
-
Why do FAQs matter?FAQs are a great way to help site visitors find quick answers to common questions about your business and create a better navigation experience.
-
Var finns era självbetjäningsbutiker?Uppsala: Råbyvägen 39A (öppet 05.00 - 01.30) Hägersten: Sparbanksvägen 6 (öppet dygnet runt) Sundbyberg: Kvarngatan 38 (öppnar 1 maj 2024) Järvastaden: Järva Skjutbaneväg (öppnar 1 augusti 2024)
-
Hur kommer man in i era butiker?Man kommer in i våra butiker genom att legitimera sig med Bank-ID. Det finns en QR kod på entrén till varje butik som man behöver skanna. Följ anvisningarna nedan: Öppna dina vanliga mobilkamera (inte Bank-ID). Skanna QR koden och klicka på länken. Godkän vår integritetspolicy och trycka på "Öppna Bank-ID). Slå in din Bank-ID kod. Nu öppnas dörren. Välkommen in.
-
Varför går det inte att komma in i era butiker?Den vanligaste orsaken är att du har fel webbläsare angiven som standard webbläsarapp. Bank-ID ställer krav på att man ska ha webbläsarappen Chrome eller Safari installerad. Har du en Android mobil? Installera Chrome och ange den som standard webbläsare genom att följa instruktionerna nedan: Öppna inställningar och gå in på menyn "Appar". Sök på "Chrome" och tryck på den. Bläddra ner tills du ser "Standard webbläsarapp", tryck på den. Välj sedan Chrome och spara inställningarna. Nu ska det fungera att legitimera sig med Bank-ID för att komma in. Skulle du fortfarande uppleva problem med att komma in i butiken kan du ringa oss på 08-414 001 15, alla dagar mellan 05.00 - 01.30.
-
What is an FAQ section?An FAQ section can be used to quickly answer common questions about your business like "Where do you ship to?", "What are your opening hours?", or "How can I book a service?".
-
Kan man beställa på nätet och hämta i butik?För närvarande kan du endast hämta i butiken på Sparbanksvägen 6 i Hägersten. Du betalar fortsatt för fraktavgift. Denna avgift går istället till att täcka administrationskostnaden för ordern.
-
Where can I add my FAQs?FAQs can be added to any page on your site or to your Wix mobile app, giving access to members on the go.
-
How do I add a new question & answer?To add a new FAQ follow these steps: 1. Manage FAQs from your site dashboard or in the Editor 2. Add a new question & answer 3. Assign your FAQ to a category 4. Save and publish. You can always come back and edit your FAQs.
-
How do I edit or remove the 'Frequently Asked Questions' title?You can edit the title from the FAQ 'Settings' tab in the Editor. To remove the title from your mobile app go to the 'Site & App' tab in your Owner's app and customize.
-
Can I insert an image, video, or GIF in my FAQ?Yes. To add media follow these steps: 1. Manage FAQs from your site dashboard or in the Editor 2. Create a new FAQ or edit an existing one 3. From the answer text box click on the video, image or GIF icon 4. Add media from your library and save.
bottom of page